Szukaj
Newsletter
Imię:
E-mail:
Logowanie

Kuchnia

22.03.2019

Co zrobić, żeby nasze muffinki wyrastały za każdym razem? Praktyczne porady

Muffinki to pyszny i szybki w przygotowaniu deser. Rzadko się nie udaje, jednak by jego walory smakowe były jeszcze lepsze, warto zastosować kilka wskazówek. Dzięki nim ciasto będzie miało doskonałą konsystencję, a upieczone będę prezentować się niczym z najlepszej cukierni w mieście!
Więcej ›
05.03.2019

Kilka sprytnych przepisów na dietetyczne dania z szybkowaru

Chcesz schudnąć, a nie masz czasu na przygotowywanie dietetycznych potraw? W takim razie skorzystaj z pomocy szybkowara! Dzięki temu urządzeniu każde danie przyrządzisz o wiele szybciej, zyskując czas na ćwiczenia lub odpoczynek. Sprawdź, co możesz ugotować!
Więcej ›
31.01.2019

Wege dania

Zmiana sposobu odżywiania zależy od wielu czynników. Motywacja do jej przeprowadzenia jest najistotniejsza. Wielu ludzi nie odczuwa potrzeby zmiany diety na wegetariańską, ponieważ czują się dobrze, nie mają kłopotów ze zdrowiem, ważna jest dla nich tradycja w kuchni i nie wyobrażają sobie żywienia innego niż te, którego się nauczyli wcześniej.
Więcej ›
16.12.2018

Szybka wigilia - krok po kroku

Zdecydowana większość z nas ciągle dokądś się spieszy i wydaje się zbyt zabiegana, by choć na chwilę zwolnić. Jeszcze trudniej jest w okresie przedświątecznym, kiedy oprócz obowiązków zawodowych pojawiają się te związane z przygotowaniem wszystkich wigilijnych potraw... Czy da się jakoś zapanować nad tym chaosem? W jaki sposób szybko i sprawnie przygotować wigilijną wieczerzę, gdy brakuje nam na to czasu? Przygotowaliśmy dla ciebie kilka cennych wskazówek - zapoznaj się z nimi i... do dzieła!
Więcej ›
30.11.2018

Jak zorganizować idealnego Sylwestra?

Nadchodzi czas grudniowych rodzinnych świąt, spotkań przy stole, prezentów. A po nich krótki odpoczynek i przed nami Sylwester. Zdecydowana większość ludzi spędza tę noc w domu. Niektórzy w zacisznym wnętrzu, siedząc w wygodnym fotelu oglądają telewizję. Inni organizują z przyjaciółmi sylwestrowe zabawy, zwane domówkami.
Więcej ›
18.11.2018

Jaki blender kupić? Sprawdź, na co powinieneś zwrócić uwagę

Blendery już jakiś czas temu rozgościły się w naszych kuchniach i nic nie wskazuje na to, by miały je opuścić. Nic dziwnego – podczas przygotowywania owocowego koktajlu czy idealnie gładkiego posiłku dla dziecka trudno o lepszego pomocnika. Na co jednak należy zwrócić uwagę, kupując blender?
Więcej ›
21.10.2018

Gałka muszkatołowa – królowa jesiennej kuchni

Niektóre dodatki, takie jak ocet balsamiczny czy oliwa z oliwek podawane być powinny jedynie na zimno. Świeże zioła oraz szczypiorek, natkę pietruszki i koperek, dodajemy pod koniec gotowania, aby ich aromat nie ulotnił się przed zaserwowaniem potrawy. Istnieje też kilka przypraw, które są wprost stworzone do dań podawanych na ciepło. Należy do nich między innymi gałka muszkatołowa – idealny komponent jesiennych, rozgrzewających pyszności.
Więcej ›
18.10.2018

Sok pomidorowy i jego właściwości, które warto znać

Pomidory charakteryzują się wysoką zawartością substancji odżywczych. Wraz z końcem sezonu letniego, kiedy ich dostępność jest ograniczona wcale nie trzeba z nich rezygnować. Warto sięgać po niskoprzetworzone produkty z nich powstałe, np. soki, które podobnie jak pomidory są źródłem wielu składników wspomagających prawidłowe funkcjonowanie organizmu.
Więcej ›
04.10.2018

Słoiczek słoiczkowi nierówny - czym są i czym się od siebie różnią: konfitura, chutney, dżem, powidła?

Jesienią chętnie przygotowujemy przetwory z owoców i warzyw. Najpopularniejsze z nich to marmolada i dżem, ale warto poznać też inne sposoby na przetwarzanie darów natury. Łyżeczka aromatycznego sosu lub konfitury na bazie domowej receptury sprawi, że przeniesiemy się nad brzeg Sekwany lub do egzotycznego Deli. Czym tak naprawdę różni się tradycyjny dżem od konfitury, powideł i wytrawnego chutney?
Więcej ›
28.09.2018

Obiad jeden, a nie trzy, a drożdżówka raz na tydzień, czyli o zdrowej diecie ucznia

Co powinna zawierać dieta młodego, uczącego się człowieka, by nauka jego była efektywna? Na pewno nie mogą to być ociekające tłuszczem fast foody, kaloryczne słodkości ani też słone chipsy i inne tego typu przekąski. Jadłospis naszych pociech powinien być zbilansowany, różnorodny i zawierać sporo owoców i warzyw. Szkolny posiłek stanowi nieodłączny element zdrowego żywienia każdego dziecka, a miejsce na drugie śniadanie bezwzględnie musi się znaleźć w każdym plecaku. Oczywiście również obiady szkolne mogą być elementem zbilansowanej diety dziecka.
Więcej ›
« 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 |

Konkursy

Konkurs - wygraj kosmetyki FLOSLEK Laboratorium


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 6 zestawów kosmetyków ufundowanych przez FLOSLEK Laboratorium









Powered by Actualizer CMS & Heuristic

Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w polityce prywatności.