Strona główna Aktualności Jak ćwiczyć mięśnie kegla w ciąży?

Jak ćwiczyć mięśnie kegla w ciąży?

przez admin

Planujesz dziecko lub już jesteś w ciąży? Chcesz odpowiednio przygotować się do porodu, poprawić funkcjonowanie Twojego ciała, a przy okazji zyskać na jakości doznań seksualnych? Sprawdź, jak trenować mięśnie kegla!

Mięśnie kegla, zwane również mięśniami dna macicy są jednymi z istotniejszych mięśni w ciele kobiety. To właśnie one wpływają na jakość stosunku, zmniejszenie bólu i usprawnienie porodu oraz stanowią ochronę przed dolegliwością nietrzymania moczu. Jak wzmocnić mięśnie kegla?

 

Ćwiczenia na mięśnie pochwy – gwarancja lepszych doznań seksualnych

Mimo że mięśnie kegla są tak istotne dla kobiet, nie każda z pań ma świadomość ich posiadania. Jeśli zastanawiasz się,jak trenować mięśnie kegla w pierwszej kolejności upewnij się, że wiesz, gdzie dokładnie się znajdują. Jak to sprawdzić? Pomocne w tym, aby rozpoznać mięśnie kegla, mogą być najprostsze dwa ćwiczenia, a mianowicie – podczas oddawania moczu postaraj się wstrzymać czynność – za to właśnie odpowiadają mięśnie, o których mowa. Innym sposobem jest umiejscowienie palca w pochwie i ściśnięcie go. Umiejętność kontrolowania pracy mięśni kegla przekłada się na doznania w sypialni – ćwiczenia na mięśnie pochwy pozwolą Ci dodatkowo stymulować partnera podczas zbliżenia, zaciskając mięśnie na jego przyrodzeniu. To zwiększy doznania, doprowadzając go do rozkoszy. Jakie ćwiczenia na mięśnie pochwy będą najskuteczniejsze? Poza samodzielnymi praktykami warto również zaopatrzyć się w kulki gejszy. Tego typu gadżet jest dyskretny i prosty w użyciu. Odpowiednio dopasowany kształt umożliwia swobodne korzystanie z kulek w każdej chwili – zarówno podczas wieczornego relaksu, jak i codziennych obowiązków domowych. Poza ćwiczeniami mięśni pochwy chcesz również odczuwać przyjemność? Na rynku dostępny jest spory asortyment kulek gejszy wibrujących, które nie tylko wzmacniają mięśnie, ale i wpływają na przyjemność w trakcie użytkowania.

 

Jak ćwiczyć mięśnie kegla w ciąży? – sprawdzone porady

Poza tym, że mięśnie kegla pozytywnie wpływają na poziom odczuwania pieszczot w sypialni, przede wszystkim są pomocne podczas porodu, który dla ciała kobiety jest sporym wyzwaniem. Mięśnie podczas rodzenia dziecka się rozciągają, co może skutkować nie tylko zmniejszeniem ich elastyczności, ale i wrażliwości. To z kolei może skutkować zarówno zmniejszeniem przyjemności podczas stosunku, jak i problemem nietrzymania moczu. Jak ćwiczyć mięśnie kegla w ciąży? Chcąc wzmocnić mięśnie kegla, ćwiczenia wykonywane regularnie są kluczowe. Poza kulkami gejszy, których używanie w ciąży warto dla pewności skonsultować z ginekologiem, warto również wdrożyć “trening”, który można wykonać zarówno w domu, jak i podczas pracy, czy pełnienia obowiązków domowych. Jak trenować mięśnie kegla? Na początek połóż się na płasko lub z głową opartą na poduszce, a następnie napinaj powoli i świadomie mięśnie. Drugie ćwiczenie, które można robić również poza domem, jest przeprowadzane w pozycji siedzącej. Lekko rozstaw kolana, połóż stopy na płasko, wcześniej krzyżując nogi z przodu. W takiej pozycji napinaj mięśnie. Tego typu ćwiczenia pomogą nie tylko uelastycznić i wzmocnić mięśnie, pozytywnie wpływając na akcję porodową, ale również pozwolą szybciej wrócić do formy sprzed ciąży. Dodatkowym atutem treningu jest fakt, iż ćwiczenia te działają relaksująco.

Jeśli zastanawiasz się, jak ćwiczyć mięśnie kegla w ciąży oraz, czy ćwiczenia na mięśnie pochwy są dla Ciebie, zaopatrz się w medyczne kulki gejszy i sprawdź swoje siły w tym nietypowym, jednak ważnym dla każdej kobiety treningu.

Sprawdź kulki gejszy na area69.pl.

Alejakobiet.pl

Zasubskrybuj I bądź na bieżąco


Mogą Cię zainteresować

Pozostaw komentarz

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy komfortu użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej