Szukaj
Newsletter
Imię:
E-mail:
Logowanie

Okularnicy są sexy! Kto ze znanych osób nosi okulary?

Data: 05.08.2019


Kiedyś przyczyna kompleksów, dziś - symbol klasy, stylu i pożądany modowy dodatek, będący często najważniejszym elementem stylizacji. Okulary, nazywane dawniej pinglami, binoklami czy goglami, dziś stają się przykuwającym wzrok gadżetem, nadającym charakteru i podkreślającym rysy twarzy. Nic dziwnego. Wybór opraw i szkieł, poprawiających jakość życia, jest obecnie niemal nieograniczony.

Między nami po ulicy, pojedynczo i grupkami, snują się okularnicy... - pisała w znanym wierszu Agnieszka Osiecka. Chowający kiedyś wzrok za grubymi szkłami, żeby uniknąć spojrzeń rówieśników, gotowych do recytowania prześmiewczych rymowanek - dziś odważnie patrzą na świat zza okularów! Na przestrzeni lat zaszła ogromna zmiana w postrzeganiu okularników (zarówno kobiet i mężczyzn), którzy dziś coraz częściej określani są jako seksowni, charyzmatyczni, inteligentni i intrygujący ludzie. Jaki jest współczesny okularnik?

Seksowny inteligent w okularach


Okularnik wygląda inteligentniej - tak stwierdziło aż 89 proc. uczestników badania PBS, zrealizowanego dla kampanii "Czas na wzrok 40+". Bardzo często osobom, noszącym okulary, przypisuje się wiedzę, ponieważ wadę wzroku powiązujemy na ogół podświadomie z liczbą przeczytanych książek i godzin spędzonych na nauce przy nieodpowiednim oświetleniu. Wizerunek inteligentnego okularnika może pomóc w pewnych sytuacjach życiowych, np. podczas rozmów o pracę, gdzie najważniejsze jest przecież pierwsze wrażenie! Według 83 proc. Polaków, dobrze dobrane okulary powodują, że wyglądamy młodo i modnie (72 proc. wskazań). I oczywiście nie mogło zabraknąć określenia, że okularnik jest sexy! Tak stwierdziła ponad połowa Polaków (58 proc.), którzy uznali, że okulary na nosie dodają seksapilu i sprawiają, że ich posiadacze stają się atrakcyjniejsi! Współczesny okularnik to bez wątpienia seksowny inteligent, który doskonale wpisuje się w kanony obowiązującej mody.



Jeśli na kolację, to z okularnikiem!


W badaniu przeprowadzonym przez PBS w 2018 roku, w ramach kampanii Czas na Wzrok 40+, polscy okularnicy zostali poproszeni o wskazanie trzech osób-okularników, z którymi z przyjemnością zjedliby kolację. Ankietowani mogli wybrać towarzyszy wieczoru spośród znanych osób z polskiego showbiznesu. Podium zdominowały kobiety - ambasadorki kampanii, które okazały się bezkonkurencyjne. I tak, na pierwszym miejscu, z wynikiem 25 proc., znalazła się Krystyna Czubówna, której ciepły, charakterystyczny głos zna chyba każdy miłośnik filmów przyrodniczych (i nie tylko!). Drugie miejsce należało do Danuty Stenki, z którą kolację zjadłoby aż 21 proc. respondentów, a trzecie miejsce - Marzena Rogalska, którą na wieczór pełen smaków zabrałoby 14 proc. badanych. Na samotną kolację musieliby się wybrać panowie-okularnicy, którzy znaleźli się poza podium: Ryszard Kalisz (8 proc.) i Kuba Wojewódzki (13 proc.).

Alejakobiet.pl




Zobacz także


Uroda

Testuj zestawy kosmetyków - LIX edycja

Relaks

Pomysły na babski wyjazd na weekend

Moda

Kozaki damskie za kolano – dla kogo są i do czego je nosić?


 





Komentarze

(Brak komentarzy)

Dodaj komentarz

Komentarz
Podaj nazwę użytkownika (musisz być zarejestrowana / zarejestrowany)
Captcha

Konkursy

Wygraj antynaczynkowy duet kosmetyków od marki Janda! - zakończony


Wykonaj zadanie konkursowe i wygraj zestaw kosmetyków od marki Janda!

Wygraj zestaw kosmetyków dermoochronnych Floslek! - zakończony


Odpowiedz na pytania konkursowe i wygraj zestaw kosmetyków dermoochronnych Floslek!









^ Do góry
|
|
Powered by Actualizer CMS & Heuristic

Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w polityce prywatności.