Szukaj
Newsletter
Imię:
E-mail:
Logowanie

Okularnicy są sexy! Kto ze znanych osób nosi okulary?

Data: 05.08.2019


Kiedyś przyczyna kompleksów, dziś - symbol klasy, stylu i pożądany modowy dodatek, będący często najważniejszym elementem stylizacji. Okulary, nazywane dawniej pinglami, binoklami czy goglami, dziś stają się przykuwającym wzrok gadżetem, nadającym charakteru i podkreślającym rysy twarzy. Nic dziwnego. Wybór opraw i szkieł, poprawiających jakość życia, jest obecnie niemal nieograniczony.

Między nami po ulicy, pojedynczo i grupkami, snują się okularnicy... - pisała w znanym wierszu Agnieszka Osiecka. Chowający kiedyś wzrok za grubymi szkłami, żeby uniknąć spojrzeń rówieśników, gotowych do recytowania prześmiewczych rymowanek - dziś odważnie patrzą na świat zza okularów! Na przestrzeni lat zaszła ogromna zmiana w postrzeganiu okularników (zarówno kobiet i mężczyzn), którzy dziś coraz częściej określani są jako seksowni, charyzmatyczni, inteligentni i intrygujący ludzie. Jaki jest współczesny okularnik?

Seksowny inteligent w okularach


Okularnik wygląda inteligentniej - tak stwierdziło aż 89 proc. uczestników badania PBS, zrealizowanego dla kampanii "Czas na wzrok 40+". Bardzo często osobom, noszącym okulary, przypisuje się wiedzę, ponieważ wadę wzroku powiązujemy na ogół podświadomie z liczbą przeczytanych książek i godzin spędzonych na nauce przy nieodpowiednim oświetleniu. Wizerunek inteligentnego okularnika może pomóc w pewnych sytuacjach życiowych, np. podczas rozmów o pracę, gdzie najważniejsze jest przecież pierwsze wrażenie! Według 83 proc. Polaków, dobrze dobrane okulary powodują, że wyglądamy młodo i modnie (72 proc. wskazań). I oczywiście nie mogło zabraknąć określenia, że okularnik jest sexy! Tak stwierdziła ponad połowa Polaków (58 proc.), którzy uznali, że okulary na nosie dodają seksapilu i sprawiają, że ich posiadacze stają się atrakcyjniejsi! Współczesny okularnik to bez wątpienia seksowny inteligent, który doskonale wpisuje się w kanony obowiązującej mody.



Jeśli na kolację, to z okularnikiem!


W badaniu przeprowadzonym przez PBS w 2018 roku, w ramach kampanii Czas na Wzrok 40+, polscy okularnicy zostali poproszeni o wskazanie trzech osób-okularników, z którymi z przyjemnością zjedliby kolację. Ankietowani mogli wybrać towarzyszy wieczoru spośród znanych osób z polskiego showbiznesu. Podium zdominowały kobiety - ambasadorki kampanii, które okazały się bezkonkurencyjne. I tak, na pierwszym miejscu, z wynikiem 25 proc., znalazła się Krystyna Czubówna, której ciepły, charakterystyczny głos zna chyba każdy miłośnik filmów przyrodniczych (i nie tylko!). Drugie miejsce należało do Danuty Stenki, z którą kolację zjadłoby aż 21 proc. respondentów, a trzecie miejsce - Marzena Rogalska, którą na wieczór pełen smaków zabrałoby 14 proc. badanych. Na samotną kolację musieliby się wybrać panowie-okularnicy, którzy znaleźli się poza podium: Ryszard Kalisz (8 proc.) i Kuba Wojewódzki (13 proc.).

Alejakobiet.pl




Zobacz także


Uroda

Nieinwazyjne zabiegi kosmetyczne

Moda

Wyraź siebie za pomocą odpowiednich dodatków

Kuchnia

Wege dania


 





Komentarze

(Brak komentarzy)

Dodaj komentarz

Komentarz
Podaj nazwę użytkownika (musisz być zarejestrowana / zarejestrowany)
Captcha

Konkursy

Wygraj zestaw kosmetyków dermoochronnych Floslek! - zakończony


Odpowiedz na pytania konkursowe i wygraj zestaw kosmetyków dermoochronnych Floslek!

Wygraj zestaw kosmetyków marki L'biotica - zakończony


Odpowiedz na pytania konkursowe i wygraj 1 z 6 zestawów nagród ufundowanych przez markę L'biotica









^ Do góry
|
|
Powered by Actualizer CMS & Heuristic

Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w polityce prywatności.