Szukaj
Newsletter
Imię:
E-mail:
Logowanie

Print – jesienny znak rozpoznawczy Agaty Wojtkiewicz

Data: 30.08.2012


Jesienne trendy obfitują we wzory. Hitem są motywy kwiatowe, zwierzęce, ornamenty oraz krata. W różnych odsłonach obecne są one w kolekcjach znanych projektantów. Jednak tylko u Agaty Wojtkiewicz wzór przybiera charakter printu, nawiązującego do testów psychologicznych Roschacha. Każdy motyw ma indywidualny charakter, jest fluorescencyjny, momentami demoniczny, ale przede wszystkim ultra modny. Jesienią rządzą printy!

Printy zawładnęły światem mody. Do tej pory obecne były wyłącznie na tkaninach dekoracyjnych, teraz wkroczyły także na kreacje znanych designerów. W tym sezonie postawiła na nie projektantka Agata Wojtkiewicz. Przygotowała kolekcję bogatą w kreacje z ręcznie drukowanymi printami. Nadruki autorstwa Red Poppy, zaprojektowane przez Agatę Wojtkiewicz nawiązują do testów psychologicznych Roschacha – z jednej strony mrocznych i demonicznych, z drugiej wzbogaconych fluokolorem.

      


„Wszystkie przygotowywane przeze mnie kolekcje mają konkretny motyw przewodni, klucz do interpretacji mojej twórczości. W tym sezonie, zainteresowanie psychoanalizą przelałam na tkaniny. Wraz z Red Poppy przygotowałam ręcznie drukowane printy, które pobudzają wyobraźnię, ale też nadają kreacji indywidualnego charakteru” – powiedziała projektantka Agata Wojtkiewicz.

Nadruki w kolorach szarości, czerni, khaki oraz bieli i błękitu, wzbogacone fluorescencyjną zielenią zdobią zarówno jedwabne, jak i bawełniane tkaniny sukienek, bluzek, spódnic oraz spodni.

Agata Wojtkiewicz przygotowała także klasyczne T-shirty z printami w kanarkowym kolorze, które już latem zwiastowały jesienno-zimową kolekcję. Pokochały je gwiazdy – m.in. Beata Sadowska, Ada Fijał i Adam Sztaba.  
Propozycje Agaty Wojtkiewicz dostępne są w butiku projektantki +Agata Wojtkiewicz Atelier w Łodzi (Strefa Off Piotrkowska, ul. Piotrkowska 82/84).

     







Alejakobiet.pl / Materiały prasowe




Zobacz także


Uroda

Testuj zestawy kosmetyków - XLVI edycja

Uroda

K jak krem, M jak masło, S jak serum, L jak La Luxe

Kuchnia

Babunia zaprasza na prawdziwe wina owocowe

Kuchnia

ABC parzenia herbaty


 





Komentarze

(Brak komentarzy)

Dodaj komentarz

Komentarz
Podaj nazwę użytkownika (musisz być zarejestrowana / zarejestrowany)
Captcha

Konkursy

Wygraj zestaw kosmetyków Floslek


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 5 zestawów kosmetyków ufundowanych przez markę Floslek

Wygraj zestaw kosmetyków Eveline Cosmetics


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 5 zestawów kosmetyków ufundowanych przez Eveline Cosmetics

Pysznie i zdrowo! Konkurs z marką Oleofarm


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 8 zestawów nagród ufundowanych przez markę Oleofarm








Powered by Actualizer CMS & Heuristic

Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Regulaminie i polityce prywatności.