Szukaj
Newsletter
Imię:
E-mail:
Logowanie

Lubimy to - sportowa prostota

Data: 14.06.2015


Marka Prosto zaskakuje w nowej damskiej kolekcji minimalistycznym stylem. Wszystkie ubrania utrzymane są w bieli, czerni i szarości. Bardzo proste sportowe kroje są uniwersalne, komfortowe i dobre dla każdego typu sylwetki.

Charakterystyczna cechą kolekcji są nadruki o letnim charakterze – kwiaty i plamy, które są w tym samym odcieniu, co materiał ubrania. Dzięki temu podkreślono minimalistyczny charakter ubrań. Nic się nie odróżnia, nie przykuwa wzroku, a jednak zabieg ten sprawia, że ubrania zyskują na oryginalności. Najnowsza kolekcja jest wizualizacją dewizy marki, czyli prosto i stylowo.

Sprawdźcie letnie propozycje - odzież kosztuje od 90 zł (koszulki) do 220 zł (bluzy).







Zobacz także


Uroda

Zabieg dla czterech stóp

Uroda

Złoto, które upiększa

Kuchnia

Słodka jak kukurydza

Zdrowie

Alergia nie bierze urlopu


 





Komentarze

(Brak komentarzy)

Dodaj komentarz

Komentarz
Podaj nazwę użytkownika (musisz być zarejestrowana / zarejestrowany)
Captcha

Konkursy

Smaczny konkurs! Wygraj atrakcyjne nagrody od marki Rolnik


Wykonaj zadanie konkursowe i wygraj 1 z 4 nagród ufundowanych przez markę Rolnik

Siła kosmetycznej koagulacji - konkurs z marką Janda - zakończony


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 5 zestawów kosmetyków ufundowanych przez markę Janda

Konkurs - letnia pielęgnacja z Lirene!


Odpowiedz na pytanie konkursowe i wygraj 1 z 5 zestawów kosmetyków ufundowanych przez markę Lirene








Powered by Actualizer CMS & Heuristic

Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies m.in w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili mogą Państwo w swojej przeglądarce dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w Regulaminie i polityce prywatności.