Strona główna Uroda Cel: seksowne pośladki

Cel: seksowne pośladki

przez admin
Kobieta, która wygląda atrakcyjnie i seksownie ma powodzenie. Czuje się także ze sobą dobrze, jeśli ma sylwetkę bez zarzutów. Wyznacznikiem piękna i seksapilu, a także wabikiem na męskie spojrzenia są jędrne i gładkie pośladki. Zgrabna pupa to tajna broń kobieca. 

Wymagania sexi pupy
Skóra na pupie z czasem, tak jak pozostałych części ciała, robi się szorstka, pomarszczona i obwisła. Atakują ją rozstępy i cellulit, czyli dwaj główni nieprzyjaciele kobiecej sylwetki. Traci jędrność, elastyczność i staje się nieprzyjemna w dotyku i pomarszczona, gdy o nią nie dbasz. Pośladki źle wyglądają także, kiedy intensywnie się odchudzasz i za szybko tracisz nadprogramowe kilogramy. Poza tym mogą pojawiać się na niej nieestetyczne krostki. 
4 sposoby na pupę marzeń
Zgrabne i jędrne pośladki wymagają intensywnej i systematycznej kuracji oraz treningu. Aby uzyskać jędrność i gładkość oraz je wyszczuplić wystarczy:
seksowne pośladki
1. trenować mięśnie – proste ćwiczenia fizyczne przywrócą skórze utraconą gładkość i jędrność, dodatkowo wysmuklą. Zaliczamy do nich, np. zwykłe przysiady, przysiady z piłką stabilizacyjną i hantlami, aerobic i most na podłodze. Na pośladki dobrze działa także bieganie, wspinaczka, wchodzenie po schodach, jazda na rowerze i na rolkach. Nie trenuj dłużej niż godzinę. Pamiętaj o kontrolowanym treningu. 

2. napinać pośladki – możesz to robić praktycznie wszędzie. Napinaj je codziennie w trakcie wykonywania obowiązków domowych lub służbowych. Piorunujący efekt gwarantowany. Pośladki są wyraźnie podniesione i jędrne. Na rezultaty trzeba długo czekać, ale w połączeniu z pozostałymi sposobami walki o sexi pupę, warto się trochę pospinać. Samo napinanie to za mało, tylko z ćwiczeniami opłaca się to robić. Mięśnie pośladkowe trenuj także szybkim marszem i nordic walking, gdzie wykonuje się duże, energiczne kroki. Pośladki napinaj w obu pozycjach: stojącej i siedzącej, przez około 10 – 15 minut oba naprzemiennie. 
3. peelingować skórę – skóra pośladkowa wymaga głębokich i intensywnych zabiegów kosmetycznych: regularnego peelingu i nawilżania. Warto przygotować pobudzający peeling kawowy albo cukrowy w wannie lub pod prysznicem. Do fusów z kawy dodaj żel pod prysznic, mleczko albo balsam oraz kilka kropli soku z cytryny. Wszystko wymieszaj i używaj do masowania skóry okrężnymi ruchami. Ewentualnie zamiast kawy użyj gruboziarnistego cukru. Peeling zrobisz również z fusów z kawy z oliwą z oliwek albo oliwką dziecięcą. Wykonuj go 2 razy w tygodniu dla lepszych efektów. Niezastąpiona jest szorstka rękawica. Peeling przywróci skórze oczekiwaną gładkość i jędrność. Po oczyszczeniu, należy zafundować jej dawkę nawilżenia. Odżywiona wygląda na młodszą. 

4. masować  – masaż pelengujący i nawilżający jest gwarancją, że pupa zawsze będzie zgrabna. Przyspieszone krążenie krwi w skórze, pobudzona odnowa i spalanie tkanki tłuszczowej to główne zalety masowania. Masuj pod prysznicem oraz w wannie. Rozprowadź balsam nawilżający po wieczornej albo porannej kąpieli i wcieraj go okrężnymi ruchami. Dodatkowo to chwila boskiego relaksu i odprężenie ciała. Pamiętaj, że nocą skóra intensywnie pracuje, dlatego peeling i nawilżenie przed snem to mądra decyzja. 
Wioleta Nowicka

Zasubskrybuj I bądź na bieżąco


Mogą Cię zainteresować

Pozostaw komentarz

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy komfortu użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej