Strona główna Aktualności Ponadczasowa pepitka

Ponadczasowa pepitka

przez admin

Pepitka to deseń w drobną dwukolorową kratkę. Motyw ten pierwszy raz pojawił się w XIII wieku na Bliskim Wschodzie. W Europie pokochała go i wprowadziła do świata mody sama Coco Chanel. Od lat pepitkę uwielbiają kobiety w każdym wieku, które cenią klasykę, prostotę i niewymuszoną elegancję. Marka Anataka również sięgnęła po ten ponadczasowy deseń w najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2012/2013.

Pepitka to wzór, dzięki któremu możemy osiągnąć różnorodny look, bardzo wyrafinowany i zarazem prosty, jak w kostiumach od Coco Chanel lub niezwykle oryginalny i nowoczesny, jak w projektach Alexandra McQueena. Marka Anataka w najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2012/2013 również sięga po ten dwukolorowy deseń. Prosty i dopasowany krój projektów idealnie podkreśla kobiecą sylwetkę. Spódnica do kolan z rozcięciem z tyłu czy dopasowana sukienka akcentująca talię, nadająca nam klasyczny i elegancki wygląd. Czarno-biała kratka idealnie łączy się z mocnymi żywymi kolorami, które wprowadzone do stylizacji w postaci akcentów lub dodatków nadają ciekawy efekt.
„Idąc tropem największych światowych projektantów marka Anataka również wykorzystała w swoich projektach pepitkę. Czarno-biały deseń jest idealny dla kobiet ceniących prostotę, elegancję i wyrafinowanie. Klasyczne w kroju spódnice i sukienki ze wzorem pepitki to ponadczasowy must have każdej z nas” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.

Marka Anataka proponuje łączenie czarno-białej kratki z intensywnymi kolorami, oferując nutkę żywego koloru w postaci żółtych aplikacji na sukienkach. Z kolei kardigan w modnym kolorze limonki zestawiony z pepitką, ożywia stylizacje i nadaje młodzieńczego wyglądu.

Kliknij, aby powiększyć miniaturę:

              

Alejakobiet.pl / Materiały prasowe

Zasubskrybuj I bądź na bieżąco


Mogą Cię zainteresować

Pozostaw komentarz

Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy komfortu użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej